pondělí 9. dubna 2012

Velikonoční střípky 2012

Dnes je sice velikonoční pondělí, ale u nás už je po všem. Chalupáři chodí na mrskut už v neděli aby si mohli dát štamprličku a v pondělí bez obav usednout za volant. Dnes ráno přišli jen dva přespolní kluci a tak nastal klidový režim. Mám pro vás několik fotek a taky jednu hádanku a překvapení. Tak nejdříve ty velikonoční střípky. Něco z mé tvorby, něco z velikonoční výzdoby , která je díky Sáře velice skromná a trvale přemisťovaná z místa na místo, podle toho, kam Sára nedosáhne.









Sára byla dost v pohodě, hárání doznívá a musím říct, že se zklidnila. Ne docela, ale poznat to je. A co je hlavní, štěňata nebudou.






A toto je slíbená hádanka. Poznáte co je to za hmyz ? Že mám vnuka posedlého chovem exotů, to už víte a to by vám mohlo trochu napovědět, co a proč chovám.




A ještě je tady to překvapení. Užovku červenou už Michal prodal, hroznýš královský mu uhynul nejspíš na otravu. Koupil ve zverimexu potkana, který byl asi předtím postříkaný něčím proti parazitům a had po pozření potkana nepřežil. Vyzvracel ho sice, ale to už bylo pozdě. Minulý týden si z výstavy zvířat přivezl dalšího krasavce, tentokrát krajtu královskou. A kde myslíte, že skončila. Opět bydlí v teráriu, které si vyrobil pro chameleony. Když jsem ji šla ráno vyfotit, málem jsem omdlela, protože jsem ji nikde v terárku neviděla. Myslela jsem, že utekla, ale pak jsem si řekla, že neměla kudy, protože je tam jen ventilace zadělaná hustou mřížkou. Nakonec jsem ji objevila u stropu terária na umělé kytce.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...