sobota 21. února 2015

Double Luck Bamboo - Štěstí

V Číně má tento bambus hluboký duchovní význam.Double Luck Bamboo slouží jako talisman a je vhodným dárkem.
Podle Feng-Shui uvolňuje bambus do svého okolí pozitivní energii. Podle tradičního čínského chápání "chytají" rozličné druhy Double Luck Bamboo štěstí různými způsoby.
A to moje mně dnes přivezl vnuk a já doufám, že je pravda, co se o šíření pozitivní energie píše a já budu v jednom kuse pozitivní. Usmívající se








Našemu nejmladšímu vnukovi jsem upekla medový dort a dnes oslavujeme jeho osmnáctiny. Měl je už v lednu, ale dřív jsme se nesešli.





A taky jsme měli příležitost se potěšit s naším nejmladším přírustkem do rodiny, Danečkem, našim pravnoučkem. Byl si teprve teď vyzvednout dárečky od Ježíška.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.