středa 4. února 2015

Skotské vejce

Dnes vkládám opět jeden recept. Našla jsem ho u KOKO v Menu domů.
Přijela pojízdná prodejna s masem a tak jsem koupila kilo sekané, také vepřové kůže, ale ty nemají s receptem nic společného. Ty budou pro slepice a taky na moje bolavé rameno.

Postup podle Koko jsem dodržela až do té chvíle, než jsem si na zkoušku usmažila dvě malé karbenátky. Zdálo se mi, že to maso má málo výraznou chuť a tak jsem do toho vrazila ještě jednu nadrobno nakrájenou cibuli a tři stroužky prolisovaného česneku, a trochu kurkumy, kterou ráda přidávám do hodně jídel. Je totiž zdravá. Znovu jsem maso promíchala a začala jsem balit vejce. Je to fuška, přiznám se. Obalit měkké vejce fašírkou dá práci. Musí se obalovat velmi opatrně, aby vajíčko neprasklo a žloutek nevytekl. Pak obalit ještě v trojobalu a teprve potom smažit. Ale dopadlo to dobře. Chutnalo mně i sousedce, kterou jsem pozvala na kávu a na ochutnávku. A takhle to vypadá v mém podání. Asi už to není Skotské vejce, ale Repešské vejce, protože jsem tam přidala kus sebe, tak mám snad taky trochu právo si je překřtít.







K tomu budu jako přílohu dělat bramborovou kaši. Dalo by se to použít i jako předkrm za studena. Byla by to i dobrá večeře jen s krajíčkem dobrého chleba, pokud by se někomu zachtělo a kuchařce, chtělo..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.