úterý 24. února 2015

Nové krasavice

Přišel čas na výměnu postarších slepiček za mladé kuřice. Opět zůstáváme u Dominantů, jen jsme zvolili jiné barevné rázy. To aby byl dvorek barevnější a veselejší. Ze starých slepic zůstanou Dominantky žíhané a dokoupili jsme Dominantky modré a Dominantky Sussex, od každého rázu po pěti a dvě Dominant Leghorn.Ty jsou čistě bílé.


A teď pohled do kurníku, který patří kačenám a husám a kde jsou dočasně umístěny ty nové krasavice.



Ty šedivé v popředí jsou ty modré, ty dvě čistě bílé jsou Leghornky a ty s těmi šedými krčky jsou Sussexky.

Když jsem si je šla vyfotit, tak jsem v dobré víře chtěla nakrmit i ty staruchy, ale opět jsem byla kohoutem vyhnána. Sotva jsem se natáhla po kbelíku se žrádlem, už startoval. Takže definitivně s krmením slepic končím. Dokud kohout nevystartuje na manžela, zřejmě bude u nás vegetovat dál. Manželovi se líbí a já ho podezřívám, že z toho má radost jak se mnou kohout cvičí. Tak ať si je krmí sám.Já si počkám na kachničky.Ty si přivezu začátkem května.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.