úterý 10. února 2015

Miluško, překvapeníííí...

Tento článek není jen pro Milušku, ale když jsem dávala minulý článek o mých amarylisech, Miluška si tipla, že moje nová cibule bude patřit bílému květu. Zadání pro manžela, který měl za úkol zastavit se v zahradnictví a koupit cibuli, znělo "kup bílý" . Manžel vedom si mých pokynů, zakoupil krabici s cibulí, která byla označená white.

Už před dvěma dny se mně něco nezdálo, ale říkala jsem si, že možná je to jen ten první lístek, ale už teď mám dojem, že bude sice bílý, ale s růžovým žíháním. Nevadí mně to, protože ten byl stejně v plánu. Říkala jsem si, že si ho nechám koupit letos k svátku, aby mně kvetl o Vánocích.Takže Miluš, překvapeníííí...
Možná, že až rozkvete úplně, nebude tam žádné žíhání , nevím, nemám s bílým zkušenost. Opět máme důvod, nechat se překvapit.




A co víc, má ještě jeden květ v záloze.



A toto je další z mých starých cibulí, která začíná kvést. Tady barva nepřekvapí, ta je jasná.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.