pondělí 9. března 2015

Můj, snad největší počin...

Hotovo, zabaleno, odesláno. Celkem šest deček uháčkovaných z příze Monika. Dvakrát po třech stejných kusech. První tři jsou v galerii označeny jako Růženka a ty další tři mají číslo 123. Dlouho nechci vidět žádnou dečku. Teď mě čekají nějaké drobnosti na sraz Ženského klubu, pak nějaké věci pro velikonoční koledníky a dvě nevelké záclonky. To už nebude taková hoňka. Hodlám si od háčkování trochu odpočinout. Ale znáte mě, to jsou jen plané řeči. Pak najednou zjistím, že už zase držím v ruce háček a něco bastlím. Moc mně nevěřte.







Oříšek bylo také zabalení, ale nakonec jsem to vyřešila. Složila jsem dečky napůl a vložila mezi dva kartony. Důkladně oblepila průhlednou lepící páskou a dečky šly dnes ráno do světa. Doufám, že nové majitelce budou doručeny v pořádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.