středa 4. března 2015

Navzdory tomu...

Navzdory tomu, co je za oknem, (opět padá sníh) změnila jsem záhlaví. To by v tom byl čert, abych to jaro nepřivolala. Když už ta zima vytrvale vystrkuje růžky, tak aspoň na blogu ať už je jaro. Chvílemi to vypadá, že modrá obloha a sluníčko zvítězí a vzápětí se objeví mrak a z něho se sype a sype.Opravdu je to aprílové počasí. Moje skalka je zatím mrtvá. Vylezlo pár listů tulipánů, ale já podezřívám slepice, že jim trochu pomohly. Občas je manžel vypustí na zahradu a ony, holky hrabavé, přehrabují i moji skalku. Letos na skalce udělám razantní změny a pak už tam slepice nepustím. Jen co se trochu oteplí. Zatím se venku nedá moc dělat, zima zalízá za nehty. Chtěla jsem už včera vyměnit zeminu v truhlících s begóniemi, ale i když na dvoreček odpoledne svítilo sluníčko, byla zima a tak jsem to vzdala. Všechno mám připravené, dokonce přikoupené nové hlízy, ale musí to počkat. Na přírodu jsme krátcí. Kde jsou ty časy, co jsme poroučeli větru a dešti. Doufám, že nenávratně pryč.






Taková obloha byla zhruba před hodinou. Teď je úplně modrá a bez mráčku. Fouká studený vítr, tak i přes to sluníčko ze zahrady zase nic nebude. Možná až kolem poledne, jestli se počasí rapidně nezhorší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.