sobota 7. března 2015

Mám ho...

Už jsem se zmiňovala, že v sobotu pojedu na výstavu květin do zahradnictví v Šebrově. Byl to opravdu zážitek a jestli to nemáte daleko, doporučuji se tam zastavit. Jezdíme tam každé jaro, ale letos byla moje návštěva nejdůležitější ze všech předchozích.Víte, že jsem toužila po bílém amaryllisu a díky tomu, že jsem od manžela věděla, že jeden rozkvetlý tam měli, šla jsem po něm. To nejlepší už má sice za sebou, ale příští rok si ho užiju.




Je plnokvětý a nádherný. Cibule není největší a taky kvete jen na jednom stvolu, ale příští rok to bude možná lepší. Hlavní je, že se mi podařilo ho ukořistit. Nezůstalo jen při tom jednom kvítí. Byla tam záplava barev a druhů, že jsem nevěděla co dřív. Koupila jsem si ještě krásně vybarvenou prvosenku, africkou fialku a gloxínii. Nějaká semena petrželky, ředkviček k rychlení ve skleníku a to další ze zeleniny už byla manželova parketa.









A teď slíbená reportáž z výstavy. Krom květin, různých velikonočních dekorací a všeho co s tím souvisí, byla tam i zvířátka. Hned u vchodu do zahradnictví bylo na co se dívat.








































Prvosenek tam bylo nepřeberné množství.






A teď ta zvířátka. Husa labutí se přišla k plotu podívat, kdo je to okukuje.





Byla hodně zvědavá.



Zato kachničky si nás vůbec nevšímaly a žily si svým běžným životem. Jak se jmenují nevím, musím to teprve vygooglit.










U slepic měli napsáno, že to jsou "Kolumbijské slepice" , ale já jsme našla odkaz na Brahmánky.Nevím, jestli je to samé. Brahmánky byly vyšlechtěny v Indii, tak nevím jestli je to jedno a totéž.






A nakonec kočička, která nedala pokoj žádné visící dekoraci. Divím se, že tam ještě nějaká zbyla.




A tady jsou moje úlovky. Zapomněla jsem si koupit misky pod květináče a tak zatím zůstanou v takovém kontejéru.





Tak to je celá reportáž. Snad jsem vás všechny trochu jarně naladila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.