úterý 31. března 2015

Jarní salát

Určitě nejsem jediná, která si všimla na jednom z propagovaných blogů tohoto výborného hráškového salátu. Možná jsem ale jediná, která ho tak rychle vyzkoušela, snědla a pochutnala si.

Tady jsou ingredience podle autorky.


200g mraženého hrášku
1/2 jablka
1/2 salátové okurky
2 střední rajčata
1/2 červené nebo žluté papriky
150g dobré šunky
200g tvrdého sýra, např. Gouda
200g neslazeného bílého jogurtu ( nejlepší hustší selský nebo může být i řecký)
sůl, čerstvě mletý pepř
čerstvá máta, hladkolistá petrželka


A protože jsem neměla všechno doma, trošku jsem si recept upravila. Místo jogurtu jsem dala polévkovou lžíci majonézy, jablko jsem dala celé, papriku taky celou, čtyři rajčata a místo máty a petrželky jsem použila pořádnou hrst řeřichy.A než jsem to sně+dla, rychle jsem to vyfotila. Pošmákl si i manžel, který na takové věci moc není.





A jak u nás dnes bylo? Asi tak, jako v celé republice.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.