pátek 27. března 2015

Máte to taky tak?

Když začnu háčkovat zvířátko, nedá mi pokoj, dokud ho nedodělám. Polotovatr jsem vyfotila do minulého článku a nedalo mi to a makala jsem na medvídkovi jak o život, abych co nejdřív viděla výsledek. Dohotovila jsem ho včera, ale už jsem neměla sílu dát ho na blog. Dnes sice nemám moc času, budu vyvařovat a péct, ale aspoň krátký článeček a fotka. Méďa má plastová očíčka přilepená chemoprénem, čumáček je vyšitý a tento méďa dostal ještě vestičku, protože u nás je ještě zima a on nemá pořádný kožich. Od včerejšího večera prší, potřeboval by i deštník.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...