sobota 6. června 2015

Kabelka jako doplněk

Čepičku už jsem uháčkovala před čtrnácti dny a měla jsem za to, že už jsem vám ji představila. Asi jsem se spletla. Nikde jsem ji nenašla, jen v koláži na FB a tak to teď napravím. K čepičce jsem udělala ještě kabelku, protože kousek příze Camilla zbyl a na další čepičku nebo klobouček už by to nebylo.
Takže celkem spotřebováno jedno 5 dkg klubko této příze a háčkovala jsem háčkem č. 3,5 mm. Jen mě mrzí, že na kabelku už nemám knoflík ve stejné barvě jako je na čepici. Kazí to celkový dojem.




A abych měla volbu barev a kombinací, předzásobila jsem se dalšími přízemi a taky rámečky na peněženky a kabelky.Teď ještě nějak natánout den, aby bylo kdy, to všechno zrealizovat. V hlavě toho mám tolik, že bych na tomto světě potřebovala být ještě sto let. Jenže čas běží, roky přibývají a tak kdoví, kdo to za mě jednou dodělá.Možná to skončí v popelnici.






Nakonec to dobře dopadlo. Sáhla jsem do plachovky se starými knoflíky a našla jsem dva stejné. Chvilka času, a vše je napraveno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.