neděle 14. června 2015

Skleník vydává další plody

Skleník považuji za svůj další dobrý počin, který oceňuje i manžel, kterého jsem ke skleníku musela s nadsázkou "dokopat". Než povolil, musela jsem ho vzít na exkurzi k Jance. Když kývl, hned jsem nastartovala PC a objednala, aby si to náhodou zase nerozmyslel.
Salát a kedlubny už jsme si užili a teď jsou v nabídce okurky. Koupili jsme roubovanou okurku a ta tedy bude k neutahání. Pokud nám ji nesežerou slimáci, nebo nezachutná třeba mšicím. S těmi už bojujeme na paprikách. A proto, že na sazenici okurky visí okerek několik, musí se konzumovat. Obyčejný okurkový salát jsem tentokrát nahradila touto "Letní pochoutkou". Ta se hodí i ke grilovaným masům. Já si ji dělám i jako samostatné osvěžující jídlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.