neděle 14. června 2015

Lívanečky s jahodami

Před večerem jsme posbírali košík jahod. Něco jsem dala do mrazáku a něco jsem nechala na snězení za čerstva. Manželovi jsem udělala lívanečky se šlehačkou a jahodami. Recept jsem našla na netu. http://www.toprecepty.cz/
Udělala jsem těsto jen z poloviny ingrediencí. I tak jich bylo hodně. Po zamíchání se mně těsto zdálo příliš řídké, tak jsem přidala dvě vrchovaté lžíce mletých ovesných vloček.

Ingredience:

50 dkg hladké mouky
1 l mléka
1 špetka soli
4 lžíce cukru moučky
2 vejce
1 balíček sušeného droždí nebo 5 dkg droždí
miska jahod
1/4 l šlehačky
2 lžíce cukru moučky

Postup:
Těsto zamícháme a necháme v teple 20 minut kynout, pak smažíme lívanečky, na vrch zdobíme šlehačkou do které jsem zamíchali kousky jahod a pak dáme půlku jahody..ovoce můžeme použít jakékoliv.
                       Povedlo se a byla jsem pochválena.



Toto se na nás řítilo, ale nakonec to nebyla žádná hrůza.
Pár hromů a blesků a troška vody. Ani to pořádně nezalilo zahrádku.




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.