sobota 27. června 2015

Nemám náladu na nic...

Počasí nic moc, ve světě samá hrůza, mě postihla střevní chřipka a tak potom mějte na něco náladu. S chřipkou se potýkám už od noci z pondělí na úterý. Střeva se už sice uklidnila, ale stále mě bolí žaludek. Když sním jen blbej suchej rohlík, leží mně v žaludku jako hrst kamení. A tak jsem dnes zvládla jen převlečení postelí, které jsem měla naplánované už před týdnem a tak dlouho mně to ještě nikdy netrvalo. Jsem slabá jako mucha a musela jsem si odpočívat. Je to normální ??? Je fakt, že jsem se značně odvodnila, přesto, že jsem se snažila tekutiny doplňovat co to jen šlo. Na váze je úbytek 6 kg. Kdyby to byl aspoň tuk a ne jen voda, to bych se s tou potvorou i smířila, ale takhle ? Aby muž nepošel hladem, uvařila jsem aspoň polévku z kachních drobů a udělala do ní kapání. Na nudle nemám sílu. Teď s sebou hodím do čerstvě povlečené postele a budu poslouchat rádio. Na víc nemám.

Protože mě nebaví vůbec nic, tak od kačeny nepřibyl ani žádný článek. Dnes tedy jen kytička pro radost moji i vás všech. Gloxínie, kterou jsem si koupila na jaře a která už podruhé rozkvetla, mě těší svými květy každý den. Má spoustu poupat, tak asi pár dní ještě pokvete.



Pro dnešek se loučím a doufám, že ne na dlouho. Snad už bude jen líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.