sobota 14. listopadu 2015

Chybička se vloudila

Když jsem ráno vstávala, těšila jsem se, že sundám druhou záclonku z polystyrenové desky kde se vypnutá sušila a můžu obě odevzdat objednavatelce. Bohužel, všechno je jinak, uprostřed záclonky jsem objevila chybu. Píchla jsem do prostřed jednoho čtverečku a vznikla větší dírka. Asi by si toho nikdo nevšiml. Kdyby to byla záclonka na moje okno, neřešila bych to, ale v tomto případě jsem ráno párala.A to mě děsí představa háčkovat dál. Nejen že mě trápí zápěstí, ale do rána se mně blokla krční páteř a každý pohyb hlavou je bolestivý. Jsem jak tvrdý brouk a v případě potřeby se otáčím celá.Sousedka mně přinesla různá mazání a tak se zkouším zachránit. Na krku mám zábal se slivovicí a na ruce stahovací obinadlo a vnitřně užívám jednu růžovou tabletu denně. To mě drží na nohou. A to jsem měla být na oslavě padesátin našeho souseda. Zápěstí povoluje a s tím by se dalo jít, ale s tím krkem bych tam působila komicky. Jsem ráda, že se nemusím moc hýbat. Snad do rána bude líp a já budu moct napravit svoji chybu a začít záclonku dodělávat.

Vypadám jak voják vrativší se z fronty.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.