pátek 13. listopadu 2015

Na co se chystám

Když jsem byla ještě v pracovním procesu, byla jsem členkou Knižního klubu a tak mám doma knih jako mnich. Když teď budu dávat klid ruce, pkusím se prokousat první z knih, na které se dávno chystám. Kniha o Bohu má 702 stran a já jsem se před časem dostala teprve na 92. Buď jsem četla v posteli a po několika stranách jsem usnula, nebo jsem ji přenášela jak kočka koťata a po pár stránkách vždycky odložila. Nějak se mně nedařilo se do děje začíst. Ale to se mi někdy stává. Z toho jsou knihy, které jsem přečetla jedním dechem. Oskenovala jsem pro vás něco o autorovi a stručný přehled obsahu knihy.


Druhá kniha je trochu útlejší a tak s tou budu zřejmě dřív hotová. Do ní jsem zatím jen lehce nakoukla a bude to asi zajímavé čtení.


Snad vám za čas napíšu, že jsem obě knihy přečetla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.