neděle 29. listopadu 2015

První adventní neděle

Začal adventní čas a ve většině domácností se dnes rozsvítila první svíce na adventním věnci. Stalo se tak i u nás. A já vám všem přeji , aby jste všechny dny až do Vánoc prožili v klidu a pohodě.

Můj adventní věnec od šikovné keramičky už znáte. Jen jsem ho letos jinak nazdobila.



Na dveřích mám opět, stejně jako minulý rok nazdobené ramínko. Letos jsem na zdobení použila dárky od mých kamarádek z Ženského klubu a od Blanky.




I na lustru visí frivolitkové ozdoby od kamarádek z klubu.




A teď už svítí i naše jedlička v zahradě.



A zažehla jsem i první svíci na adventním věnci.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.