pátek 27. listopadu 2015

Dieta nebo šílenství???

Vánoce se blíží . Jsou to svátky klidu míru a rozjímání, ale také přejídání, lenošení a s tím jde ruku v ruce přibírání na váze. Já jsem při úklidu narazila na starý čtyřicetidenní redukční program. Kdysi jsem ho dodržela 19 dní a dala jsem dolů 6 kg. Ovšem ten jídelníček musel sestavit blázen a já jsem byla ještě větší blázen, že jsem do toho šla. Ne aby vás některou napadlo to zkoušet. Po mnoha letech se divím, že jsem to přežila.Už si ani nevybavuji kdy to bylo a jaký jsem musela mít příšerný hlad. Nevím ani, kde jsem k té dietě přišla. Je to opravdu už hodně dávno, takže pamatovák selhává. Co na to říkáte? To co tady vidíte se celých čtyřicet dní stále opakuje.




Myslím, že dnes by se výživoví poradci hroutili nad takto sestaveným jídelníčkem.

A jen tak mimochodem, opravu záclonky jsem dokončila, už je naškrobená a vypíná se. Takže jsem to do začátku Adventu stihla. Jestli si to objednavatelka stihne taky pověsit, už není moje starost. Zítra ji odevzdám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.