neděle 22. listopadu 2015

První sníh

Předpověď počasí slibovala na dnešní den sníh i ve středních polohách a ono jim to opravdu vyšlo. Ráno už si zařádil mrazík, takže na střechách a stromech byla jinovatka. Ta během dopoledne zmizela a dokonce se občas ukázalo i sluníčko. Před večerem začalo chumelit a tak se předpověď naplnila. Já jsem naštěstí všechno důležité stihla, než zima vystrčila první růžky. Ač poloviční mrzák, mám umytá a dokonce i nazdobená okna, vyprané záclony a závěsy. Odpoledne jsem dělala pořádek v komodě a objevila jsem tam mezi povlečením odložený závěs. Měla jsem dva malépolštářky, na které jsem neměla povlak a tak jsem v ruce ušila dva povlaky. Nechtělo se mně vytahovat šicinu. Knoflíčky jsem taky použila již jednou použité a docela dobře se k polštářkům hodí. Tak a teď od řečí k obrázkům.







Sára zaujala své oblíbené místečko u krbových kamen v pravý čas .








Ruka i krční páteř se lepší, proto jsem byla tak akční a gruntovala jsem a šila. Opustila jsem růžovou piluli a vyměnila ji s požehnáním mého medicinmana za dvě tabletky . Jedna je na léčení bolesti a zánětu, druhá na svalové napětí krční páteře. Zdá se, že je to zacíleno dobře. A ještě se pochlubím, jak mně začínají kvést vánoční kaktusy.



Tento mrňousek se ulomil sousedce letos v létě, u mně se ujal a takhle se mně odvděčil za poskytnutý azyl.






To je pro dnešek všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.