pátek 13. listopadu 2015

Háčkované záclonky

Doháčkováno, naškrobeno a vypnuto. Dečky jsou dvě o rozměru 120 x 50 cm. Na delší dobu si budu muset dát s háčkováním pauzu. Zápěstí bolí a bolí. Nejspíš jsem si vykoledovala karpál. Nevím jestli by mohly pomoct nějaké zábaly a nucená pauza od háčkování, ale rozhodně to vyzkouším, než navštívím nějakého medicinmana. Nedovedu si představit co budu po večerech dělat, když nebudu háčkovat. Už delší dobu přemýšlím o nějaké jiné zábavě. Možná se vrhnu na pletení košíčků, nebo prostě budu číst. Taky bych mohla šít nějaké potvůrky z plsti, ale tím vás nebudu zatěžovat, s tím se musím poprat sama. Možná i moje vystupování na blogu bude sporadičtější, protože i ta myška mně na to zápěstí vadí. Teď vám chci ukázat provizorně zavěšenou záclonku. Zatím mezi židlemi. Na místě určení je obě vyfotím až příležitostně. A ještě, než to zapíchnu, jsem udělala jednoho skřítka - Bobeše.





Chcete si tipnout kolik čtverečků jsem uháčkovala na jedné záclonce? Pak vám dávám tři možnosti.

1. 18048 čtverečků
2. 17632 čtverečků
3. 16918 čtverečků



Vidíte, nějaké knížky už mám připravené. Jen se do nich začíst.

1 komentář:

  1. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.