čtvrtek 10. prosince 2015

Karpální tunel a babská rada

Moje bolavé zápěstí mě nutí hledat babské rady. Karpální tunel diagnostikovaný nemám a prsty mně ještě nemrtví, ale bolest malíku, prsteníku a prostředníku, včetně zápěstí je hodně omezující. V ruce jen s obtížemi udržím plný hrnek čaje. O těžších předmětech ani nemluvím. Už jsem kvůli tomu přestala i háčkovat a abych nezkřenčela, objednala jsem si od Ježíška ubrusy k vyšívání. Na to snad budu stačit. Na internetu jsem našla recept, který by mohl pomoci nejen na karpální tunel, ale i na případné revmatické změny. Vyšťourala jsem ho už nevím kdy a taky nevím přesně kde, ale ráda se o něj s vámi podělím. Sylva taky radila aloi v lihu s tím, že ji používá manžel a tak si myslím, že nějaký efekt to mít bude. Dám vědět jestli to zabírá.

Do půl litru Francovky nebo Lesany dáme asi 5 listů aloe a 20 tablet Acylpyrinu. Po týdnu, kdy občas roztok protřepeme, můžeme medecínou natírat bolavé místo.

Aloi i Acylpyrin jsem doma měla, jen jsem místo Francovky použila slivovici tzv. ocas.



Po dvou dnech louhování tekutina změnila barvu z čiré na fialkovou.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.