neděle 20. prosince 2015

Pečení mé vnučky


Dnes se budu chlubit cizím peřím. Je to peří mé vnučky. Je to ještě studentka, ale chodí také na brigády a dělá od malička gymnastiku. Času se jí nedostává, ale pro babičku, nebo kamarády si udělá čas a peče. Taky jsem k narozeninám jeden medový dort dostala.





Zdá se, že převzala štafetu rodinné tradice a medáky u nás bude mít kdo péct až já tady nebudu.

Tento je pro kamarády a je ořechový.



A tento je medový.




Musím sebekriticky přiznat, že když mně bylo tolik let, kolik má Katka, měla jsem už prvního syna, ale zkušenost s pečením medového dortu žádné. Vždycky se mně to zdálo složité a nechávala jsem to pečení na tchýni.
Dnes je jiná doba. Děvčata se neženou do vdávání, ale taky se nevrhají do kuchyně, nepečou, ba ani nevaří a v tom má naše Katka náskok. Dokáže upéct nejen dort a vánoční cukroví, ale i křupavou kachničku. Už jako malá mně pomáhala šoulet vanilkové rohlíčky. Bude dobře vybavená do života nejen intelektuálně, ale i prakticky a to mě jako babičku těší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.