úterý 15. prosince 2015

Neháčkuji, ale...

Neháčkuji, šetřím zápěstí, ale je mně to proti srsti. Nevydržím jen tak sedět u televize a tak hledám způsoby, jak jinak se zabavit a přitom udělat někomu radost malým dárkem. Našla jsem návod na sněhuláka z ponožky a udělala jsem ho podle videa na Youtube. Neměla jsem tu nejideálnější ponožku, ale i tak sněhulák nedopadl nejhůř.




A je tu ještě jeden. Menší, protože jsem ponožku ustříhla trošku jinak než je v návodu. Prostě jsem vystřihla patu. Tím je rovnější a stabilnější spodní část. Místo knoflíků jsem použila bambulky. Myslím, že je to tak lepší. Oba jsou vyplněni rýží.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.