čtvrtek 3. prosince 2015

Pel mel

Dnes to bude taková směska. Ráno přišel balíček od Katky. Objednala jsem si košík a zvonek z pedigu a teď už má košík i náplň. Manžel mně přinesl předčaný dárek k svátku, dvě krásné vánoční růže a do košíku padly jak zadek na hrnec.






Na dekoraci do zvonečku musím mít víc času, takže na ten si ještě chvíli počkáte. Dnes jsem si vařila guláš na zítra, kdy budeme mít návštěvu. Taky jsem si s předstihem upekla slané tyčky podle Sylvy a tak na zvoneček už nezbyl čas.



Zítra upeču ještě něco sladkého a odpoledne může návštěva přijít. Tentokrát bych chtěla zkusit něco nového a když jsem na FB narazila na recept Nejlepší pudinkáče, bylo rozhodnuto. Takže zítra, jestli to vyjde a podaří se mi to, tak je předvedu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.