neděle 27. prosince 2015

Západ slunce a záclonky

Před časem jsem slíbila, že vyfotím pověšené záclonky, které jsem háčkovala a dostala jsem se k tomu až dnes. Po svátcích bylo potřeba udělat pár kroků, aby se spálila nějaká kalorie. Ovšem to nestačilo, protože jsem si na penzionu dala horké maliny se zmrzlinou a šlehačkou a to, co jsem možná spálila, je zpět. Udělala jsem i fotky západu slunce a tak tady to je.









Dnes bylo tak krásné teplo, že to na procházku přímo vyzývalo. Kdoví, jak dlouho bude toto "jaro" trvat. Proti všem zvyklostem lítaly i včelky. Letos je všechno jinak než má být.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.