sobota 16. července 2016

Dnes naposled

Dnešním dnem jsem ukončila oslavy svých narozenin v kruhu rodiny. Tentokrát s manželovými sourozenci a jejich protějšky. Strávili jsme společné odpoledne a bylo to moc prima. Opět jsem dostala spoustu přání a dárků a jak se zdá, všichni mě moc dobře znají, protože všemi dárky mně udělali radost. Opět nechybělo krásné kvítí.





Málem bych zapomněla na dárek, který mi přišel poštou od Janky. Dostala jsem ho před pár dny, ale nebyl čas napsat o tom samostatný článek. Přidávám fotku onoho milého dárku, za který Jance moc děkuji.





A teď už vzhůru do dalšího desetiletí !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.