pátek 29. července 2016

Cuketa, která uspokojí i labužníky

Alespoň co do chuti. Dnes jsem chvíli brouzdala na FB a upoutal mě jeden recept. Cukety dozrávají, maso nesmím, tak hurá na nový recept. Našla jsem ho zde a jen malinko jsem si ho upravila.

V lednici jsem měla jednu mírně přerostlou zlatou cuketu. Mám ráda co nejmenší, ale tahle se ještě dala. Možná by se ani nemusela loupat, ale oloupala jsem ji.

Takže:
1 cuketa
2 stroužky česneku
2 pol. lžíce mletých vlašských ořechů (stačila by i jedna, záleží na velikosti cukety)
sůl
čerstvou petřželovou nať
podle chuti koření, ale já jsem už žádné nedala
olej na smažení

Nakrájela jsem cuketu na asi 3mm plátky a pokladla jsem je na pánev s rozehřátým olejem. Z obou stran jsem je osmažila. Smažila jsem natřikrát. Usmažené plátky cukety jsem dala do misky, ve které jsem měla pomleté oříšky,
prolisovaný česnek a nasekanou petrželku. Trochu jsem je posolila a dobře promíchala, aby se už tak dost mastné cuketové plátky obalily česnekem, ořechy a petrželkou. Musím říct, že výsledek předčil mé očekávání. Byla to dobrota ze všech dobrot ta nejdobrovatější. Pikantní chuťovka. Kdo už nevíte jak upravit cuketu, vřele doporučuji vyzkoušet.
A takto to vypadalo v mém podání. Mrkající Díky ořechům, kterých jsem dala trochu víc než by bylo třeba to vypadá, jako by to už někdo jednou pozřel, ale věřte, že tomu tak není.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.