neděle 10. července 2016

Gratulace



Gratulanti se včera trousili až do oběda a někteří i po obědě, ale nachystáno bylo pro všechny. Nejdřív přijel starší syn s manželkou a naším světoběžníkem Tomem, který je na skok doma a chystá se na další výpravu do Kanady. Dostala jsem krásnou kytici, tiskárnu na fotografie a od Tomáše, který je labužník a ví co mám ráda, dárkové balení sýrů Gran Morávia, lahůdkovou paštiku a sušená rajčátka v oleji. Až na paštičku můžu i při své dietě všechno. Další gratulanti přijeli po poledni. To byl mladší syn s vnukem. Od těch jsem dostala další krásnou kytici a tolik kosmetických přípravků, že do příštích narozenin budu mít vyšponovanou pleť jak dvacítka. Ta kosmetika ještě ke všemu krásně voní. K tomu ještě balíček Goji, to abych byla zdravá a třeba i trochu zhubla.
Pak přijela vnučka Katka s přítelem a od nich jsem dostala nádobu na nápoje. Poslední gratulant byl vnuk Michal, který mě obdaroval keramickou nádobou na kvašáky, krásnou kyticí a s ním přijela gratulovat již zmíněná Eliška. Kdo Eliška je, vás, kdo chodíte na můj blog už dlouho, jistě nepřekvapí, že Eliška je jeho nový šktič, hroznýš královský a je to čistokrevná krasavice. K obědu byla kachna a husa se zelím a knedlíkem. V udírně viselo několik šrůtek vepřového a taky se grilovalo. Vypilo se trochu vína, nějaké pivo a já jsem pila nealko ochucené grepem. A teď pár fotek.













Od manžela jsem dostala elektrický zavařovací hrnec a lahvinku ledového vína.

Hrnec je uložen v komoře a tak se nestal obětí mého objektivu. Zavazel by nám. A tady je ona zmiňovaná Eliška.






Nádoba na pití je dnes v provozu. Je vedro a tak se to hodí. Do vody jsem přidala mátu, meduňku a kostky ledu ve kterých jsem měla zamražené jahody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.