sobota 9. července 2016

Medákování

Po té zeleninové smršti, konečně něco mlsného. Včera jsem si upekla placky na dva medové dorty. Pekla jsem z kila mouky a vyšlo mi z toho množství dvanáct placek. Vnučka měla narozeniny 30.6. a moje kulatiny se blíží teď. Zítra přijedou děti a tak jsem musela rychle placky promazat, aby se dorty do zítřka zaležely. Promazané jsou stejným, vanilkovým krémem s mletými ořechy a rybízovou marmeládou. Jeden je pocákaný karamelem a jeden čokoládou. Čísla na dortu nebudou i když Katčině dortu by číslo dvacet dva slušelo, ale sedmdesátka už není ke koukání. A taky jsem chtěla, aby si Katka vybrala z obou ten, který ji bude víc vyhovovat. Takže čísla by byla limitující.






Na těchto dortech není žádné světoborné zdobení, ale pointa je v tom, že tyto dorty u nás všem chutnají.


A ještě nakoukneme do zahrady na lilie, které konečně rozkvetly a které kuny nedoválely.









A to už je poslední lilie. Ještě jedna tam je, ale není rozkvetlá. Možná zítra se dočkám. A tak teď další nádhery. Obyčejná hortenzie, moje oblíbené ostálky a moje nejoblíbenější barva begónie.










To je pro dnešek všechno. Mám na sporáku ještě zelí, které musím zahustit a dochutit. Uvařila jsem si je dnes, abych toho zítra neměla moc. Zítra už jen upeču husu a kachnu. Palec se konečně umoudřil, výsledky krve ukázaly, že zánět ustoupil a tak si i já zítra dopřeji kousek husích prsíček. A vám přeji dobrou noc a hezký víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.