neděle 2. března 2008

Navštívila jsem blog...

Při svém skákání z blogu na blog jsem rovnýma nohama skočila na jeden, který mě zaujal svým obsahem. Strávila jsem tam dost času. Je na něm pěkné počtení, až se nechce věřit, že autorkou je ještě školačka. Blog je originální, žádné převzaté věci, vlastní básničky, články, hluboká zamyšlení a vlastní kresby. Tak by měl podle mně správný blog vypadat. Je to prostě bílá vrána mezi ostatními blogy dospívajících.Nechci nikomu křivdit, ale za celou dobu, co se pohybuji v tomto prostředí, jsem na podobný blog náctiletých nenarazila. Podívejte se tam a napište mi do komentáře jestli se mýlím. http://vampyrell.blog.cz Obrázek je z toho blogu a mám dovoleno si ho vypůjčit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.