pondělí 13. října 2008

Má to za sebou


Už ho znáte. Řeč bude o našem zběsilém kohoutovi, který na mně už několikrát vystartoval. Vyhrožování ani klacek v ruce na něho neplatily. Už jsem o tom žebrákovi jednou psala. To, že až do dnešního dne měl svého zastánce v mém manželovi, jsem taky psala. Dnes se ale situace vyhrotila. Když jsem dřív otvírala kurník, vždycky vyběhly nejdřív slepice. S tím, že dnes bude první kohout, jsem tedy nepočítala a protože jsem k němu byla otočená bokem, využil situace a skočil mě na kotník. Drápem nebo zobákem, to nevím, mě ťafl. Všechno se odehrálo tak rychle, že jsem stačila jen leknutím vykřiknout a vzápětí jsem popadla lopatu opřenou o kurník a ohnala se po něm, ale byl potvora rychlejší a zdrhl. To byla poslední kapka a tak manžel dostal ultimatum. Buď kohouta připraví na polívku, nebo nebudu chodit ke slepicím. Kupodivu to šlo ráz na ráz. Manžel ani neprotestoval. Jen suše poznamenal: "Nachystej nůž a kastról". Tak to jsem udělala rychle a s radostí. Ve chvilce bylo po kohoutovi. V neděli bude dobrá polívka a ta mě teda bude chutnat. A do baráku už žádný kokrháč nesmí , kdyby byl sebekrásnější. Holky slepičí sice chvíli protestovaly a možná i truchlily, ale ony si zvyknou. Aspoň nebudou kvůli jeho sexuálním choutkám opelichaný.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.