neděle 26. října 2008

Pochoutkový salát

Mám za sebou několik hektických dnů, ve kterých jsem pekla, vařila a připravovala malé posezení s velkou rodinou u příležitosti manželových narozenin. Nebyly kulaté, ale jsou vždy příležitostí setkat se s rodinami manželových sourozenců a také s přáteli. Mám spoustu osvědčených receptů, ale protože mám ráda změnu, nahlédla jsem i na www.vareni.cz , kam chodím pro inspiraci. A našla jsem recept na salát, který je vhodný nejen na obložené chlebíčky. Je opravdu velmi dobrý a proto se s vámi o něj podělím.




Ingredience:

30 dkg dietního salámu
3 natvrdo uvařená vejce
10 dkg sterilované okurky
10 dkg cibule
1 menší konzerva hrášku
1 majolka
1 tatarka
sůl, pepř

Příprava:

Salám pokrájet na tenké nudličky, vejce a okurky postrouhat, cibuli nakrájet nadrobno. Vše smíchat, osolit, opepřit podle chuti. Z tohoto množství získáme 1 kg salátu.

zdroj:www.vareni.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Floxy a ostaní květena

 Aby to dnes nebylo jen o slepicích tak ještě pár obrázků ze zahrady.