čtvrtek 28. května 2009

Barbarie

Konečně jsem se dočkala. O kačenách jsem už dlouho uvažovala. Nejdříve jsem si všechno vyhledala na internetu a pak jsem tu myšlenku začala rozvíjet. Největší oříšek byl můj muž. Moc se mu do toho nechtělo, ale nakonec podlehl a nechal rozšířit kurník, který už byl pro devatenáct slepic i tak malý. Tolik totiž čítá naše hejno + kohout. Tím pádem jsem si mohla dovolit samostatný prostor pro kachničky. Objednala jsem si v drůbežárně třítýdenní káčata Barbarie. Manželovi se zdálo, že by nebylo dobré vzít je z pojízdné prodejny, kdy káčata absolvují okružní jízdu celým okresem a tak je vyzvedl přímo v drůbežárně. Zapomněl ale říct, že mám objednané větší a přivezl asi desetidenní.



Obávám se, že budou choulostivá. Nemám s chovem kachen žádné zkušenosti a tak jen v skrytu duše doufám, že to zvládnu, káčata moji péči přežijí a budou pěkně přibývat na váze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.