sobota 23. května 2009

Už vím kdo to je

Dnes ráno jsem zametla dvorek na který napadaly zbytky květů ze stromů a protože jsem hlídala na sporáku oběd pro návštěvu, odbíhala jsem. Když jsem šla pokračovat v činnosti, na plastové židli bylo napadáno spousta zbytků listů, trávy a kdoví čeho ještě. Myslela jsem, že tam něco hodil manžel. Vytřepala jsem sedák, židli vátila na místo ke zdi domu a dozametala jsem dvorek. Spokojeně jsem šla dál vařit. Za nějakou dobu jsem šla pustit Yorgu na zahrádku a co nevidím... Stejný binec co byl na židli, je na zemi ve stejném místě, kde předtím stála ona židle.




Manžel byl rázem mimo podezření. Yorga v tom taky nejede, řekla jsem si, protože po celou dobu spala doma. Zvednu oči nahoru, abych zjistila odkud by to eventuelně mohlo spadnout a vida!




Někdo si tam dělá hnízdo. Tohle už znám, podobná místa vyhledává kominíček . Kominíček je lidový název. Správně je Rehek zahradní (Phoenicurus phoenicurus). krásný ptáček, ale děsný bordelář.




Jedna rodinka tohoto ptáčka má hnízdo na balkoně a jestli si to tento kominík nerozmyslí, protože na dvorku bývá v létě dost rušno, bude tam veselo až se mláďata vylíhnou. Odpoledne, když jsme na dvorku seděli a pili kávu, pokřikoval na nás ze stromu. Asi jsme mu tam vadili.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.