pondělí 11. května 2009

Fotky mého vnuka

Měla jsem na návštěvě svého nejmladšího, dvanáctiletého vnuka. Rád fotí a myslím, že o tom už i něco ví. Já jsem se nechala poučit a dozvěděla jsem se i to, že se svým foťákem můžu fotit i makro. To bylo překvapení! Doufám, že chlapeček nebude moc zuřit, protože nemá rád, když jsou fotky bez rámečku. Ale pár jeho fotek sem musím dát. Prvních pět fotek je jeho dílo. Ostatní jsem fotila já. Foceno je všechno na naší zahradě. Pavoučka si přinesl na ruličce od toaletního papíru a na té ho taky vyfotil.











A teď několik mých fotek ze zahrádky










Rododendron a azalka teprve začínají kvést. Snad za pár dní uvidíte celou tu nádheru.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.