pondělí 18. května 2009

Nákupy přes internet

V tomto článku vám povím, jak jsem propadla nakupování v e-shopech. Když bydlíte v zapadlé vesnici, kde není ani obchod s potravinami, brzy si zvyknete, že co nedoveze manžel z města, to prostě nemáte. Člověk tak brzy zpohodlní, že už ani do supermarketu se mu nechce. Zvlášť, když muž spolehlivě přinese z obchodu všechno, co měl napsané na seznamu a někdy ještě něco navíc. Nákup potravin byl vyřešen. Problém však byl při nákupu větších věcí. Například televize, záclony či oblečení. Nejdřív jsem měla trochu obavy nakupovat přes internet. Nevěděla jsem jak na to, ale nakonec jsem našla odvahu, předem jsem se poradila se svým starším synem, který tak občas nakupuje a dnes si troufnu říct, že jsem ostřílený kozák. Začala jsem formičkami na vánoční cukroví. To se povedlo a tak jsem si objednala nějaké oblečení podle katalogu. Když se i to osvědčilo co do velikosti, materiálu a provedení a zjistila jsem, že mají i internetový obchod, tak ani s tím už nemám nejmenší problém. Odvázala jsem se natolik, že jsem objednala stejnou cestou pračku i televizi a křesla na balkon. Můžu vám říct, že už si nakupování v kamenných obchodech neumím představit. Zřejmě je to tím, že jsem byla vždy spokojená, zatím jsem nic nemusela reklamovat. Pěkně v teple domova si v klidu rozmyslím co chci, přečtu si recenze na zboží, které nakupuji a teprve pak se definitivně rozhodnu. Poslední můj kousek jsou záclony. Dokonce mi na ně našili řasící stužku a olemovali je. Co si můžu přát víc? Dodací lhůta byla taky neuvěřitelná. Do týdne už záclony visely na okně.




Ten internet je báječné místo k realizaci mých snů. Nedám na něj dopustit.
Jaké zkušenosti s nákupy přes internet máte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.