sobota 2. května 2009

Reportáž z čarodějnic

V našem životě se v poslední době všechno nějak zpožďuje. Svátek švagra Jiřího jsme oslavovali teprve dnes a slet a následné upalování čarodějnic se rovněž konal až dnes. Vzhledem k tomu, že jsem čarodějnice na penzi, do převleku jsem nešla. Už druhý rok to přenechávám mladším sousedkám. Ale po krátké oslavě jmenin jsem se chystala k ohni, kde bývá vždy výborná zábava.
Tento záměr překazila Yorga. Když jsem stahovala fotky do počítače z venku se ozývaly takové zoufalé zvuky, jako by Yorga byla v posledním tažení. Vyběhla jsem na zahradu a Yorga pobíhající jako šílená kolem plotu štěkala a vyla. Kolem našeho domu šel cizí pes se svým pánečkem. Tato její reakce naznačila, že jít na hřiště k ohni a vzít ji s sebou je nemyslitelné. Bude tam krom tohoto psa i spousta jiných a to by bylo hotové peklo. Sama doma zůstat taky nemůže, protože velice přesně rozlišuje, kdy odjíždíme autem, což ona nerada, protože výjezdy má spojené s návštěvou veteriny a kdy mizíme z domu jen tak. Proto jsem na hřiště poslala manžela samotného a já jsem se pustila do brouzdáni internetem a napsání tohoto článku. Naše čarodějnice mají rok od roku lepší a lepší garderóbu a o košťatech ani nemluvím. Letos tuto skvadru doplnili i tři zástupci mužského rodu. Byli to ti nejmenší v popředí fotografie. A tady je obrazová ukázka.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.