sobota 8. srpna 2009

Oslava s medovým dortem

Můj syn, snacha a vnučka slaví narozeniny. Slaví je společně, protože na jaře nebyl čas a tak se kulaté narozeniny snachy a patnácté narozky vnučky připojily k synovým čtyřicátým třetím narozeninám, které slaví dnes. Ve čtvrtek jsem upekla korpusy a slepila k sobě a včera večer jsem zdobila. Marcipánové těsto na růžičky jsem si našla na internetu a tak bylo po problému, čím dorty ozdobit. Vnuččiných patnáct růžiček nebyl až tak velký problém i když pro laika, jako jsem já je to taky trochu oříšek. Horší by bylo nadělat růžiček na oba dorty rodičů. Až do dnešního rána byly oba dorty bez ozdob. Jak to udělám, mi blesklo hlavou ještě než jsem večer usnula. A jak to dopadlo uvidíte sami.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.