pátek 14. srpna 2009

Zdraví a med se skořicí

Tak jsem si myslela, že vás obohatím o nové informace a on je toho plný internet. Včera jsem dostala od "jaknoflik" , což je pravidelná návštěvnice mých stránek mail, ve kterém je spousta informací o medu a skořici. Dovolila jsem se, jestli to můžu dát na svůj web. Bylo mi to dovoleno a abych náhodou neporušila nějaká autorská práva, dala jsem si do vyhledavače termín "fakta o medu a skořici" a ejhle co všechno mi to vyhledalo! Minimálně na deseti stránkách jsem našla stejný text a bez zdroje. Takže já vám to budu dávat po kapkách, aby jste toho nebyli přesyceni, protože med je přece jen sladký a na konci bude vždy uveden jak zdroj, tak překladatel. Začnu tím, co nejvíc zajímá ženy a to je hubnutí.


Takže, abychom spalovali tuky, je dobré užívat každý den ráno 1/2 hodiny před snídaní na lačný žaludek a večer před spaním šálek vlažné vody nebo čaje a v něm rozpuštěnou 1 pol. lžíci medu s jednou káv. lžičkou mleté skořice. Pravidelné užívání sníží váhu i u mimořádně obézních osob. Tato kůra zabraňuje také usazování tuku i při požívání mimořádně tučných jídel.


Zdroj: Týdeník World News, vycházející v Kanadě. Překlad: Ivan Kratochvíl

Info pro vás. Já jsem to dnes ráno započala užívat. Jednak je to lahodné pitíčko a jestli budou výsledky, tak si nic jiného nebudu dopřávat do konce svého života. Navíc to dělá dobře mému rozbrnkanému žaludku. Ale o tom vám napíšu až zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.