pondělí 14. června 2010

Chystám se šít

Byly časy, kdy jsem také šila. Bylo to v šedesátých a sedmdesátých letech, kdy v obchodech nebylo nic kloudného k sehnání a přesto jsem chtěla aby děti nosily trochu slušné oblečení. Začala jsem chodit do kurzu šití a nakonec jsem šila nejen trenýrky a kalhoty klukům, ale nakonec  jsem si troufla i na společenské šaty pro sebe. Podle střihů z Burdy vypůjčené od šťastnější kamarádky to šlo docela dobře. Ono totiž sehnat časopis Burda nebylo taky jednoduché. Ten mohlo odebírat jen pár vyvolených. Mezi ně jsem nepatřila.  Teď se nebudu pouštět do žádných velkých věcí, ale potřebuji nějaké zajímavé prostírání, potáhnout podprdelníky na židle do zahrady a nějaké drobnosti buď jako dárky nebo doplňky do bytu. Až to stvořím, tak jak je  mým ošklivým zvykem, pochlubím se. Zatím jen ukázka několika hadříků a mašliček, které mi přišly poštou.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.