pátek 11. června 2010

Obal na květináč

A je tu nový pletený výrobek. Tentokrát obal na květináč. Nedalo mi to moc práce. Oblíbila jsem si pletení ze dvou ruliček a s ukončením jsem si tentokrát hlavu nelámala a zakončila jsem jednoduchým zastrčením jedné ruličly pod druhou.
.

obal na květináč
Dno jsem polepila ubrouskem a přelakovala. Přidělala jsem malá ouška, jen jako ozdůbku. Jiný účel nemají. Jako forma mi posloužil obal na parapetu v pozadí. Namořeno lihovým mořidlem, odstín cedr. Přetřeno je to  bezbarvým matným Balakrylem. Ruličky jsou umotané ze stránek telefonního seznamu. Někomu by se mohlo zdát, že písmenka, která prosvítají přes mořidlo jsou vadou na kráse. Mně to naopak připadá zajímavé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.