úterý 15. června 2010

Mořit či nemořit? Toť otázka pro vás.

Udělala jsem další košík a nevím si rady. Líbí se mi tak jak je barevný a jsem na rozpacích, jestli ho namořit, nebo jen přelakovat aby byl pevnější. Použila jsem barevné stránky z telefonního seznamu a nakombinovala jsem to s bílými. Byl to záměr. Teď když mám hotovo váhám. Když to namořím, bude spodek tmavší vrch světlější a bude to to, co jsem chtěla. Když to nechám tak, bude moc poznat z čeho to je, ale bude to veselý košík. Jak to vidíte vy?
.
.
Po dlouhém váhání jsem se rozhodla ho namořit, ale ráda si vyslechnu váš názor.

A je to. Možná to přece jen mělo zůstat jen tak bez moření. Tak příště. Tento ještě zůstane doma.
.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.