neděle 20. června 2010

Krmení havěti s foťákem v kapse


Ráno je na prvním mítě krátká toaleta, zapnutí varné konvice a hurá krmit havěť. Než jsem dnes vyrazila, strčila jsem do kapsy ještě foťák a pak už jen do každé ruky kbelík. Jeden s krmením pro kačeny a druhý pro slepice. Drahá polovička odjela relaxovat na kole po Itálii a tak mám domácnost i havěť na krku. Ale to je brnkačka. Tak začneme u té havěti. Nejdříve moje oblíbené kačenky. Ty jsou žravé jako kyselina. Podle toho taky vypadají.  Jsou schopné honit se za kačenou, která jako první zmerčila šneka a nosí ho v zobáku. Ostatní méně šťastné družky ji pronásledují do té doby, dokud ho nepozře nebo neztratí. Dnes je chladno a fouká vítr tak se kachničkám nechce ani ven z doupěte.
Barbárie
pózující kohout
Zlatá česká kropenka
Česká zlatá kropenka se již vloni osvědčila jako kvočna, která vyseděla kuřátka.Letos už sedí na vajíčkách čtrnáct dnů a příští pondělí bych vám možná mohla ukázat čerstvá kuřátka. Když všechno dobře dopadne mohlo by tam být osm kuřat. Víc vajíček nezasedne.

A když už jsem ten foťák měla v ruce, udělala jsem i pár fotek ze skalky a zahrady. Ty najdete ZDE , na mém fotoblogu. A tady je malá ochutnávka.

muškát
.
zvonečky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.