úterý 8. června 2010

Háčkovaná dečka

Dokončila jsem dečku, která je svým vzorem dost zajímavá. Je jednoduchá a přitom působí dost efektně. Na tuto dečku o průměru 64 cm jsem spotřebovala necelých 100g bavlněné háčkovací příze Monika. Použila jsem háček č.8. Popis na dečku mám, takže budete-li mít zájem, zašlu.
101
Dečka má označení 101 a pod tímto číslem si můžete objednat předlohu. 

Bílý košík našel své uplatnění . Vylepším ho o vnitřní podšívku aby nepropadl háček mezi škvírami. Udělám z plátýnka polstrování. Na světě je další košík, který teď mořím a jak to uschne tak ho nalakuji, vyfotím a seznámím vás s ním. Ten bude asi na moje ponožky.
.
Mám toho moc, co bych vám chtěla sdělit, ale nestíhám. Dečka už byla hotová včera, ale klížila se mi očka tak jsem šla kolem půlnoci spát. Dnes to snad mezi běháním ke kačenkám a žehlením stihnu napravit. Ne, žeby kačeny tak často toužily po mé přítomnosti, ale já je ráda pozuruji, jak se cpou a čvachtají ve vodě. Mají na to sice jen lavórek, ale stačí jim.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.