pondělí 25. října 2010

Háčkovaná panenka v růžové krinolíně

Předkládám ještě jednu panenku, kterou jsem uháčkovala. Nafotila jsem také postup při její tvorbě.



Nejdříve jsem uháčkovala hlavičku a vycpala ji vatou. Potom jsem navázala trupem a jednou a druhou ručičkou. Kam to jen šlo, všude jsem nacpala vatu.



Potom jsem uháčkovala zbytek tělíčka, opět vycpaného vatou.



Potom jsem uháčkovala vrchní díl šatiček a převlékla přes hlavičku. K tělíčku jsem přiháčkovala pas sukénky a pokračovala v háčkování sukýnky.Nakonec jsem horní díl šatiček přichytila k pasu sukýnky. Uháčkovala jsem klobouček a paraplíčko. Naškrobila a než to uschlo, uháčkovala jsem vlasy. Z delšího řetízku jsem smotala dva drdůlky a přilepila po stranách hlavičky. Nakonec jsem přilepila klobouček a na párátko paraplíčko.



Vzorek na sukýnce může být i takový:

Řetízková očka mezi vzorkem přidávám podle potřeby k rozšíření sukýnky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.