sobota 30. října 2010

Vánoční likér - babské pití

Na ženském klubu je uveřejněn recept na tento vánoční likér. Chtěla jsem ho vyzkoušet a ochutnat, jenže už teď vím, že do Vánoc v žádném případě nevydrží. Pokud vás recept zajímá najdete ho zde. Já vám nabídnu jen naplněnou půllitrovou láhev, kterou jsem si přizdobila jak jinak než kokosovou palmou, protože chuť likéru je kokosovo - karamelová.Z dávky, která je v receptu uvedena jsem získala 1 litr lahodného moku. A z kokosu, který nasákl neslazeným mlékem Tatra jsem vytvořila výbornou bábovku. Použila jsem recept který najdete zde . Kokos jsem přidala současně s moukou a přidala jsem ještě kandované třešně. Bábovka je výborná i bez kokosu a třešní, ale s obojím je výtečná. Zkuste to.

karamel+ Tatra +kokos


hotový likér


kokosovo-třešňová bábovka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Rizoto s krabími tyčinkami

Dnešním obědem jsem chtěla trochu odlehčit našemu zažívání. Udělala jsem tedy rizoto s krabími tyčinkami, hráškem a paprikou. Bylo to rychlé...