pondělí 4. října 2010

Neopouštěj staré věci pro nové...

Na stránkách jedné milovnice starých věcí  ( ZDE ) jsem viděla mlýnek na strouhanku. Protože podobný také vlastním rozhodla jsem se, že ho vyfotím. Je to opravdu hodně starý kousek. Patřil mé mamince a i když ho už dávno nepoužívám nemůžu se s ním rozloučit. Už mnohokrát jsem ho chtěla vyhodit, ale nakonec jsem ho zase vrátila do kredence. Mám ještě další kousky, které nelze vyhodit i když se na nich podepsal zub času.


mlýnek na strouhanku

Mlýnek lze použít i na mletí ořechů.

.


Podobné předměty se najdou jistě i v jiných domácnostech. Zajímalo by mně, jestli někdo víte k čemu se používá předmět v popředí.

A toto je modernější, krásnější, nerezové šťouchadlo ovšem zcela nefunkční. Člověk by se nadřel jako horník než by pošťouchal brambory k obědu.


šťouchadlo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.