pátek 29. října 2010

Pletené svetříky pro maltézáčka

Byla jsem požádána o upletení svetříku na maltézkého pinče. Bez předlohy, jen podle koupeného svetříku, který je mimochodem v obchodě  dost drahý. Chvilku jsem se s tím modrým trápila, ale ten druhý už byl hotový za dnešní odpoledne. Spotřebovala jsem zbytky vln a pejskovi bude teploučko. Ten modrý si dnes vyzkoušel, ale na to, abych ho v něm vyfotila nebyly podmínky. Je to fenka a naše Yorga chvíli vyváděla jako blázen.Musela jsem poslat manžela s Yorgou na procházku. Jenže psa člověk neoblbne. Táhla manžela domů, ale když se vrátila, byla už jako beránek. Zato ta maltézačka by se asi chtěla poprat. Tak jsme jen rychle svetřík odzkoušely a fotky pořídí majitelka pejska až svetříky začistím a upletu ještě šráčky na zadní nožky. Tady je výsledek.


.


.


.

Spěchala jsem, protože jsem se nemohla dočkat výsledku.Poslední snímek je kompletně hotový svetřík i s kšandami pod zadní nožičky. To aby na pejskovi svetřík seděl a neklouzal. Stejné kšandy dostane i modrý kabátek.

Na žádost Hadimršky jsem stvořila jakýs takýs střih. Je jen orientační. Na každého pejska si to budete muset truchu upravit. Zkušeným pletařkám to jistě nebude činit potíže. Ostatní se můžete na cokoliv zeptat. Jsem tu pro vás.


.

Záleží samozřejmě na síle vlny. Na zbytku vlny ze které jsem pletla už nebyla etiketa, ale odpovídá to síle vlny Alice. Ale zase už nevím, jestli se taková vlna ještě vyrábí. Budete si muset nějak poradit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.