čtvrtek 21. října 2010

Sníh a háčkované vločky

U nás už od rána poletuje sníh. Je to tak trochu aprílové počasí. Zima je, fouká studený vítr a sníh se střídá s modrou oblohou a sluníčkem. Ven by ani psa nevyhnal a tak jsem se dala do škrobení již uháčkovaných vloček a zvonečků.
Mám jestě jednoho andělíčka, kterého jsem dělala podle obrázku v katalogu. Je to zase něco jiného, než jsem doposud zkoušela. Nevypadá taky špatně a je jednoduchý.




Předlohu na andělíčka zatím nemám, ale nastíním vám tady, jak jsem ho dělala. Základem je kolečko, které můžete udělat stejně jako střed některé dečky a nebo tak jako já, prostě jednoduchou kombinací dlouhých sloupků.


Na dalším obrázku jsem předvedla jak jsem okraje kolečka přeložila. Na obou stranách jsem naznačila body, v kterých jsem napojila křídla. Každé křídlo je vlastně půlkruh.














Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.