středa 23. března 2011

Jaro přišlo i k nám...

Chci tomu věřit, že jaro přišlo i do našich končin. Na zahrádce to tak zatím nevypadá, ale ptáčci zpívají jak o život. Všichni ti zpěváčci, které jsme v zimě živili nám to teď vracejí svým zpěvem. Jak já tohle období miluju...Když jsem byla mladá, nikdy jsem se nad ptačím zpěvem a krásami probouzející se přírody nepozastavovala. Prostě to tak bylo a patřilo to k životu a já jsem měla jiné starosti. Ne že bych teď žádné starosti neměla, ale přece jen je to trochu jiné. Člověk v mém věku si dovede všeho víc vážit a také má čas si všech těch krás všímat a radovat se z nich. Tak například dnes jsem si všimla, že ptačí budku, kterou náš Míša II. vyrobil na závěrečné zkoušky v učilišti opět zabydluje sýkorka. Asi by bylo dobré těch budek vyrobit víc. Proč Míša II.? Protože Michalů máme v rodině vícero. Míša I. je náš druhorozený syn, Míša II. je syn našeho prvorozeného syna, tedy náš vnuk povoláním truhlář, který teď s námi obývá společnou domácnost. Pak je tu ještě Míša III. To je syn našeho druhorozeného syna a ten sem, tam na mém blogu zveřejní nějakou svoji fotografii. Tak to jen pro pořádek, aby bylo jasno v těch naších Michalech.



Ještě v neděli byla krmítka plná ptáků a dnes už se asi chystají hnízdit. Ptáčci jsou v příchodu jara neomylní. Takže já dám na ně a vítám jaro i u nás...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.